În fiecare zi trebuie să te opreşti ca să vezi ce e în tine.

Wednesday, December 12, 2007

Nadine - Cerul meu


Nadine - Cerul meu
Cerul meu esti atat
Plang doar eu, esti cerul meu
Esti numai tu si sunt doar eu
Si n-am sa pot ierta...

Cerul meu...

I:
Nu mai plange, viata merge inainte
Iti vei gasi o alta sa ma scoti din minte
Atunci cand ai plecat s-a inchis lumea in mine
De vina suntem amandoi, nici una, alta nu este bine.

Cerul meu esti doar tu..
Plang doar eu, numai eu...

II:
Ai plecat, la mine nu te-ai mai gandit
Ai reusit sa ma ranesti dar nu esti mai fericit
Imi este teama ca ieri s-a intamplat ceva
Ce n-am sa pot uita si n-am sa pot ïerta

No comments:

Blog Archive


About Me

My photo
Am stiut ca simterea mea este artistica inainte de a sti ce inseamna un artist. Astazi ma simt ratat pentru ca sunt atat de departe de perfectiune.

stat