În fiecare zi trebuie să te opreşti ca să vezi ce e în tine.

Wednesday, April 22, 2009

Propunerea mea pentru imnul turismului romanesc


Eu aş fi propus Hora Staccato a lui Grigoraş Dinicu, era şi gratis.

Pentru cine nu ştie despre ce este vorba, iată aici o înregistrare document a melodiei interpretată de lituanianul Jascha Heifetz, acompaniat de Emanuel Bay.


Desigur, eu mă gândeam la versiunea orchestrală. Iată cum sună această piesă în Ecuador:


... la trompetă:


... la voce:


... la nai:


... la flaut:


... la saxofon:

(sursa: http://www.youtube.com)

2 comments:

ion adrian said...

Felicitari pentru efortul selectiei.
Interesanta Camelia Voin.

pescarusul argintiu said...

Pacat ca nu s-a gandit cineva din inaltele straturi decizionale s-o adoptam ca imn al turismului romanesc!
Nu am ascultat lucrarea votata in acest sens, dar am inteles ca este slaba calitativ si nu este reprezentativa pentru definirea spiritului romanesc.
Daca dai de ea, poate o pui in antiteza cu aceste creatii, ca exemplu de "asa nu"...

Blog Archive


About Me

My photo
Am stiut ca simterea mea este artistica inainte de a sti ce inseamna un artist. Astazi ma simt ratat pentru ca sunt atat de departe de perfectiune.

stat