În fiecare zi trebuie să te opreşti ca să vezi ce e în tine.

Friday, January 6, 2012

Traian Furnea - Scrisoare din tura libera


Lucrez, iubito, stiu
Îti va fi greu sa ma crezi
Si sa ma vezi altfel decât licean
Darunidu-ti trandafiri
Cu degetele pline
De creta si cerneala.

Stiu
Îti va fi greu sa ma crezi
Dar iata
Eu îti trimit si-o inimioara decupata
Din salopeta salopeta
Gradul cel mai înalt de seriozitate.

N-am la uzina un post de condus
Opt ore fluturi colorati
Din floare în floare
Lucrez la niste utilaje mari
Cât dragostea mea pentru tine, iubito,
Si le spal cu motorina
Le-ntretin cum se zice
Le spal cu mâinile mele mari cu care
T;i-am modelat rotund
Sânii tai mici
Cât înca erau calzi.

În pauza de masa le spun muncitorilor
Poezii
Si lor nu le vine sa creada
Ca eu le-am compus
Râd cu gura pâna la urechi
(Într-o zi maistrului cum a râs
I-a ramas slanina dupa ureche)

La vara voi da din nou examen
La facultate
Poate-am sa intru
Si-ntr-o vacanta o sa te caut.

Pâna atunci
Am adunat deja vreo sapte
Borcane goale de mustar
Aici se consuma mult mustar
Si fiecare ban marunt pe care-l am
Îl arunc înauntru.

Pe fiecare borcanas
Am lipit câte o eticheta
Pe care am scris
Cu cele mai sincere litere din lume

“Fonduri
Pentru regasirea
Mihaelei D”.


No comments:

Blog Archive


About Me

My photo
Am stiut ca simterea mea este artistica inainte de a sti ce inseamna un artist. Astazi ma simt ratat pentru ca sunt atat de departe de perfectiune.

stat