În fiecare zi trebuie să te opreşti ca să vezi ce e în tine.

Tuesday, November 27, 2007

Class - Castel de nisip (2007)


Class - Castel de nisip
Daca tu mi-ai cere
Sa te astept mereu
Pentru tine as sta printre valuri si ploi
Daca tu mi-ai cere
Sa te urmaresc
Dupa tine as pleca pe un munte in nori.

Refren (x2):
Castel de nisip,
E dragostea ta
Tu-l distrugi si-l ridici
Iar cerul e mov,
Ca inima ta
Cand mai oprit ca sa te ador

Daca tu mi-ai cere
Toate sa iti iert
Pentru tine as putea sa inot in desert
Daca tu mi-ai cere
Sa ma simt mereu
As zbura pana-n cer sa ma imbrac in dïsper.

Refren (x4):...

No comments:

Blog Archive


About Me

My photo
Am stiut ca simterea mea este artistica inainte de a sti ce inseamna un artist. Astazi ma simt ratat pentru ca sunt atat de departe de perfectiune.

stat