În fiecare zi trebuie să te opreşti ca să vezi ce e în tine.

Thursday, November 15, 2007

Parazitii - Omu` Din Liftu` Tau


Parazitii - Omu` Din Liftu` Tau
Sunt genul de om care ma pis in liftul tau
Bagabontu` natural fac rau
Dai vina pe copii ca fac tot ce e rau Teapa
Eu ma pis si a inceput sa imi placa
Spui ca un sunt nenorocit
Sunt omul din lift
Mereu fericit
Beat mort cad stanca
Fac planing familial cu mana stanga
Ce stii mai bine de la tatal tau
Baga doua degete pe gat cand ti`e rau Nici o activitate in general
Vin acasa in ultimul a
Munca de birou face rau
Inca angajez secretara cu gura punga
REFREN
Munca`i frumoasa ca femeia
Evident la varsta a3a
Daca intelegi asta
Pe muzica mea poti sa`ti bati nevasta
Munca`i frumoasa ca femeia
Evident la varsta a3a
Daca intelegi asta
Pe muzica mea poti sa`ti bati nevasta

Beby cand te vad imi ramane flasca
Ma pun in cap la masa
Tati tati
Mancati capu` la peste
Capu la peste?
Sunt tata de familie cel ce va iubeste Copiilor le beau alocatia
Parintilor mei le beau pensia
Vreti sa va ia tata ceva
Sugeti din tata cu portia
Viata`i frumoasa munca`i periculoasa Beau si conduc vreau sa ajung acasa Vine 2000 il astept de mult
Poate ca femeia va munci mai mult
REFREN
Munca`i frumoasa ca femeia
Evident la varsta a3a
Daca intelegi asta
Pe muzica mea poti sa`ti bati nevasta
Munca`i frumoasa ca femeia
Evident la varsta a3a
Daca intelegi asta
Pe muzica mea poti sa`ti batï nevasta

No comments:

Blog Archive


About Me

My photo
Am stiut ca simterea mea este artistica inainte de a sti ce inseamna un artist. Astazi ma simt ratat pentru ca sunt atat de departe de perfectiune.

stat