În fiecare zi trebuie să te opreşti ca să vezi ce e în tine.

Friday, December 21, 2007

Holograf - Nu Am Iubit Pe Nimeni


Holograf - Nu Am Iubit Pe Nimeni
I:
Eu am intalnit un inger care m-a intrebat
Daca in viata am iubit cu adevarat macar o dat',
Da, eu nu am stiut ce sa-i raspund la inceput,
Dar te-am vazut venind spre mine
Si-am simtit ca-apari ca o minune fara un cuvant as spune
Intri asa in viata mea..

Refren:
Si n-am iubit pe nimeni asa cum te-am iubit pe tine
N-am iubit pe nimeni in toata viata mea
Nu am iubit pe nimeni alta asa cum te-am iubit
In toata viata mea, in toata viata mea...

II:
Cred ca avem o viata, doar o viata sa traim
Si-avem un suflet, doar un suflet sa iubim
Asa ca intr-o poveste fara a prinde chiar de veste
Ne intalnim cu dragostea..

Refren:..

No comments:

Blog Archive


About Me

My photo
Am stiut ca simterea mea este artistica inainte de a sti ce inseamna un artist. Astazi ma simt ratat pentru ca sunt atat de departe de perfectiune.

stat