În fiecare zi trebuie să te opreşti ca să vezi ce e în tine.

Sunday, December 9, 2007

zdob&zdub - bună dimineaţa


zdob&zdub - bună dimineaţa
I:
Buna dimineata, tara!
Ma trezeste soarele
Ies afara cu chitara
Ciocarli, fanfarele.
Suna vesel a mea struna
Vantul duce muzica
Toata lumea canta melodia mea.

Refren:
Hop ai, diridai(x3)
Buna dimineata!
Hop ai, diridai(x3)
Dulce-i viata.

II:
Melodia mea frumoasa
Zboara sus ca pasarea
In dimineata luminoasa
Infloreste dragostea
Canta pasarea maiastra
Murmura izvorul lin
Tot pamantul se trezeste, dzin-dzilin !

Refren(x2):..

Toata lumea, impreuna...
Hop ai, diridai(x2)
Buna dimineata!

III:
Buna dimineata, mama !
Amintiri, copilarie.
Buna dimineata, tata !
Vreau de bine sa va fie.
Buna dimineata, lume !
Va salut caci va iubesc.
Buna dimineata, viata !
Sa traiesc.

Refren:..
Buna dimineata!...

No comments:

Blog Archive


About Me

My photo
Am stiut ca simterea mea este artistica inainte de a sti ce inseamna un artist. Astazi ma simt ratat pentru ca sunt atat de departe de perfectiune.

stat