În fiecare zi trebuie să te opreşti ca să vezi ce e în tine.

Wednesday, January 9, 2008

bosquito - tigano


bosquito - tigano
Fulgera noaptea când ai disparut
Rataceam, nu stiam ce-i de facut

Peste vai, peste lunci ploua mereu
Si de-atunci ploua si-n sufletul meu

Si-as vrea sa pot uita
Singuratatea mea

Refren:
Aaaaa....cât îmi e de dor
Aaaaa....am sa te omor
Aaaaa....si-am sa ard în iad
Pentru tine

Ne iubeam, eram singuri pe pamânt
Ne sorbeam buzele cu gust de vânt
Ne scaldam prin pâraie-n zori de zi
Adormeam sub mesteceni argintii

Eram un singur glas
Si-acum ce-a mai ramas...

Refren

Strofa:Nai nai nai na na na na na nai nai
nai...etc.

Eram un singur glas
Si-acum ce-a mai ramas...

No comments:

Blog Archive


About Me

My photo
Am stiut ca simterea mea este artistica inainte de a sti ce inseamna un artist. Astazi ma simt ratat pentru ca sunt atat de departe de perfectiune.

stat