În fiecare zi trebuie să te opreşti ca să vezi ce e în tine.

Thursday, January 10, 2008

Class - Ocean in desert


Class - Ocean in desert
Tu esty steaua mea.....
Nuu mai asteptaaa ...

Ma electrizezi cu privirea ta
Sper sa simti la fel
Vreau sa fii a mea
Vreau sa dorm si-n vis
Sa te pot aveaa
Tu esti steaua meaaaa
Totul e confuz stiu ca nu ma auzi
Esti departe dar in inima-n patrunzi
O lume am alergat
Si te-am cautat
Nu mai astepta
Tu esti steaua meaaa

Refren:
Un ocean in desert
Dak imi dai nu iert
Lacrimi ma topesc
Iar ma am in suflet

Un ocean in desert
Dak imi dai nu iert
Lacrimi ma topesc
Iar ma am in suflet

oohhh...uouu..
yeeee.....
ohhh...uooooo...
yeee....ieeee

Ma electrizezi cu privirea ta
Sper sa simti la fel
Vreau sa fii a mea
Vreau sa dorm si-n vis
Sa te pot aveaa
Tu esti steaua meaaaa
Totul e confuz stiu ca nu ma auzi
Esti departe dar in inima-n patrunzi
O lume am alergat
Si te-am cautat
Nu mai astepta
Tu esti steaua meaaa

Refren:
Un ocean in desert
Dak imi dai nu iert
Lacrimi ma topesc
Iar ma am in suflet

Un ocean in desert
Dak imi dai nu iert
Lacrimi ma topesc
Iar ma am in suflet

oohhh...uouu..
yeeee.....
ohhh...uooooo...
yeee....ieeee

Tu esti steaua meaaa
Nu mai asteptaaaa

Refren:
Un ocean in desert
Dak imi dai nu iert
Lacrimi ma topesc
Iar ma am in suflet

Un ocean in desert
Dak imi dai nu iert
Lacrimi ma topesc
Iar ma am ïn suflet

No comments:

Blog Archive


About Me

My photo
Am stiut ca simterea mea este artistica inainte de a sti ce inseamna un artist. Astazi ma simt ratat pentru ca sunt atat de departe de perfectiune.

stat